Pierwsze kroki z systemem

Zmodyfikowano dnia: 2017-03-21 11:48:01

Jeżeli dokonałeś już rejestracji i aktywacji swojego konta możesz rozpocząć pracę z systemem.

 

Po pierwszym logowaniu wyświetli się okno, które należy wypełnić.

1. ​Wpisz swoje imię i nazwisko oraz wybierz branżę, którą się zajmujesz.

​Dane potwierdź klikając przycisk 

Podstawowe dane możesz wprowadzić z pomocą systemu, wystarczy, że klikniesz w  różowy wykrzyknik  znajdujący w prawym dolnym rogu ekranu.

Jeśli wykonasz krok prawidłowo system oznaczy go na zielono. Jeśli natomiast zrealizujesz wszystkie kroki różowy wykrzyknik zniknie. ​

Oto kilka kroków, które należy wykonać, aby moć zacząć korzystać z systemu i umawiać pierwsze wizyty bez wysiłku:

1. Dodaj placówkę

Jak dodać placówkę przeczytasz tutaj.

2. Dodaj personel

Jak dodać personel przeczytasz tutaj.

3. Uzupełnij najważniejsze informacje o swojej firmie

Jak uzupełnić informacje o swojej firmie przeczytasz tutaj.

4. Wybierz subdomenę

Jak ustalić subdomenę przeczytasz tutaj.

5. Dodaj usługi

Jak dodać usługi dla personelu przeczytasz tutaj.
Jak dodać usługi dla placówki przeczytasz tutaj.

6. Ustal grafik personelu

Jak dodać grafik personelu przeczytasz tutaj.

7. Dodaj zasoby

Jak dodać zasoby przeczytasz tutaj.