Kiedy Klient otrzyma SMS i EMAIL

Zmodyfikowano dnia: 2017-02-06 15:35:22

Aby Klient otrzymał SMS i EMAIL muszą zostać spełnione pewne warunki:

1) W danych wybranego Klienta, w zakładce Zgody, oznacz jakie wiadomości Klient chce otrzymywać

Aby Klient mógł dostać wybrane wiadomości, musi wyrazić na to swoją zgodę. Jeżeli Klient wyraził zgodę, oznacz Klient wyraził zgodę na wysyłanie informacji handlowych w zakładce Zgody.

2) Szablon wiadomości, którą chcemy wysłać do danego Klienta musi być aktywny. Szablon aktywny oznaczony jest tą ikoną .

3) W niektórych przypadkach, np. przy rezerwacji wizyty można zaznaczyć, czy Klient otrzyma wiadomość i jakim kanałem. (zakładka Terminarz)

Po kliknięciu strzałki w dół, wyświetli się podgląd szablonu wiadomości.